Якості, якими має
володіти вчитель для роботи з обдарованими дітьми.
1. Бути доброзичливим і чуйним.
2. Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси.
3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку.
4. Мати широке коло інтересів.
5. Бути готовим до виконання різноманітних обов’язків, пов’язаних з навчанням обдарованих дітей.
6. Мати педагогічну і спеціальну освіту.
7. Мати живий та активний характер.
8. Володіти почуттям гумору.
9. Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду свої поглядів і до постійного самовдосконалення.
10. Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд.
11. Бути цілеспрямованим і наполегливим.
12. Володіти емоційною стабільністю.
13. Уміти переконувати.
14. Мати схильність до самоаналізу.
2. Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси.
3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку.
4. Мати широке коло інтересів.
5. Бути готовим до виконання різноманітних обов’язків, пов’язаних з навчанням обдарованих дітей.
6. Мати педагогічну і спеціальну освіту.
7. Мати живий та активний характер.
8. Володіти почуттям гумору.
9. Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду свої поглядів і до постійного самовдосконалення.
10. Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд.
11. Бути цілеспрямованим і наполегливим.
12. Володіти емоційною стабільністю.
13. Уміти переконувати.
14. Мати схильність до самоаналізу.
Рекомендації
педагогам і батькам у роботі
з
обдарованими дітьми
* проявляйте серйозне
ставлення до запитань і висловлювань вашої дитини;
* давайте можливість своїй дитині демонструвати свої досягнення;
* облаштуйте дитині місце для занять;
* демонструйте дитині, що її люблять такою, як вона є, а не за досягнуті успіхи;
* давайте допомогу в поліпшенні результатів її роботи;
* привчайте дитину мислити самостійно;
* регулярно читайте дитині цікаву в пізнавальному плані літературу;
* спонукайте дитину до фантазування, придумування історій;
* уважно ставтеся до особистих потреб дитини;
* знаходьте час для того, щоб побути з дитиною наодинці;
* не карайте дитину за ненавмисно зроблені помилки;
* надавайте допомогу в її експериментуванні з навколишнім середовищем у пізнавальних цілях;
* спонукайте дитину до того, щоб знаходити проблеми і вирішувати їх;
* надавайте допомогу в її особистісному розвитку;
* розвивайте в дитині позитивне сприйняття своїх здібностей;
* довіряйте дитині;
* стимулюйте самостійність дитини!!!
* давайте можливість своїй дитині демонструвати свої досягнення;
* облаштуйте дитині місце для занять;
* демонструйте дитині, що її люблять такою, як вона є, а не за досягнуті успіхи;
* давайте допомогу в поліпшенні результатів її роботи;
* привчайте дитину мислити самостійно;
* регулярно читайте дитині цікаву в пізнавальному плані літературу;
* спонукайте дитину до фантазування, придумування історій;
* уважно ставтеся до особистих потреб дитини;
* знаходьте час для того, щоб побути з дитиною наодинці;
* не карайте дитину за ненавмисно зроблені помилки;
* надавайте допомогу в її експериментуванні з навколишнім середовищем у пізнавальних цілях;
* спонукайте дитину до того, щоб знаходити проблеми і вирішувати їх;
* надавайте допомогу в її особистісному розвитку;
* розвивайте в дитині позитивне сприйняття своїх здібностей;
* довіряйте дитині;
* стимулюйте самостійність дитини!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий